Regulamin
Regulamin sprzedaży usług szkoleniowych za pośrednictwem Internetu organizowanych przez Instytut Rozwoju Osobistego Euphonia we Wrocławiu
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin dotyczy rezerwacji i zakupu usług szkoleniowych rozumianych jako kursy, wykłady, warsztaty lub treningi, dokonywanych za pośrednictwem strony internetowej www.euphonia.pl.
- Organizatorem internetowej sprzedaży jest Euphonia Instytut Rozwoju Osobistego Jolanta Toporowicz, ul. Ludwika Pugeta 5/4 Wrocław, NIP 898-10-24-724, REGON: 930392684, zwany dalej Organizatorem.
- Przed dokonaniem rezerwacji i zakupu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego regulaminu. Dokonując rezerwacji i zakupu Klient jednocześnie akceptuje wszystkie postanowienia regulaminu.
§ 2
Zawarcie umowy
- Zakup usługi szkoleniowej możliwy jest nie później niż do 3 dni przed datą rozpoczęcia danego wydarzenia.
- Sprzedaż usług szkoleniowych jest ograniczona liczbą miejsc na poszczególne wydarzenia. Informacja o limicie miejsc każdorazowo podana jest przy opisie wydarzenia na stronie www.euphonia.pl.
- Złożenie zamówienia na usługę szkoleniową dokonuje się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupowego dostępnego na stronie www.euphonia.pl. Za datę zakupu tj. zawarcia umowy uznaje się chwilę zaksięgowania płatności za wybraną usługę szkoleniową na koncie Organizatora.
- Klient ma 3 dni na całościowe dokonanie płatności za zamówioną usługę szkoleniową.
- Nieopłacenie zamówienia w terminie wskazanym w ust. 4 spowoduje jego anulowanie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisane do formularza zakupowego dane.
- Po dokonaniu zakupu i zaksięgowaniu się płatności, w terminie 3 dni roboczych, na wskazany przez Klienta adres mailowy zostanie przesłane potwierdzenie zawarcia umowy, w formie elektronicznej.
- Brak możliwości zamówienia wybranej usługi szkoleniowej oznacza, że na dane wydarzenie nie ma już wolnych miejsc. Istnieje jednak możliwość zapisu na listę rezerwową, wysyłając zgłoszenie na adres kontakt@euphonia.pl. Osoby z listy rezerwowej mają pierwszeństwo przy zakupie wybranej usługi szkoleniowej w przypadku zwolnienia się miejsca na wydarzenie. W razie zwolnienia się miejsca, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie mailowo.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży usług szkoleniowych na konkretne wydarzenie w każdej chwili, bez podania przyczyny.
- Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maj 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827), Klientowi dokonującemu zakupu na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zakupu. Zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy należy dokonać drogą mailową na adres kontkt@euphonia.pl. Wzór odstąpienia od umowy stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
- Organizator dopuszcza możliwość zamiany zakupionej usługi szkoleniowej na inną usługę szkoleniową z oferty Organizatora, o tej samej lub niższej wartości, pod warunkiem poinformowania o tym Organizatora nie później niż 14 dni przed planowaną datą rozpoczęcia wydarzenia, na które zakupiono bilety. Informacja o chęci zamiany usługi szkoleniowej powinna być przesłana drogą mailową na adres kontakt@euphonia.pl. Następnie Organizator potwierdzi Klientowi mailowo fakt wymiany usługi szkoleniowej na nowo wybrane wydarzenie. W razie braku możliwości zamiany, Organizator również poinformuje o tym fakcie mailowo Klienta. W takim wypadku Klientowi przysługują uprawniania określone w § 2 pkt 14-15. W przypadku wybrania usługi szkoleniowej o niższej wartości, Organizator nie zwraca Klientowi różnicy w cenie.
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania wydarzenia z ważnej przyczyny (np. niewystarczająca liczba uczestników), w terminie do 14 dni przed jego rozpoczęciem. W przypadku odwołania wydarzenia, Organizator dokona zwrotu kwoty stanowiącej koszt zakupionej usługi szkoleniowej na numer konta, z którego płatność została dokonana, w terminie 7 dni roboczych.
- O odwołaniu wydarzenia Klienci zostaną powiadomieni za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, wysłanej na adres e-mail podany w formularzu zakupowym.
- Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w wydarzeniu, w przypadku dokonania zgłoszenia rezygnacji maksymalnie do 30 dni przed datą rozpoczęcia wydarzenia. Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać drogą mailową na adres kontakt@euphonia.pl. W takim przypadku Organizator zwraca Klientowi pełną kwotę stanowiącą koszt zakupionego biletu na numer konta, z którego płatność została dokonana, w terminie 7 dni roboczych.
- W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu, w terminie krótszym niż 30 dni przed jego rozpoczęciem, Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów związanych z udziałem Klienta w wydarzeniu. Różnica pomiędzy kwotą faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów, a kwotą uiszczoną przez Klienta za zakup usługi szkoleniowej podlega zwrotowi na numer konta, z którego płatność została dokonana, w terminie 7 dni roboczych.
§ 3
Płatność i faktury
- Płatności za bilety można dokonać poprzez:
- przelew bezpośrednio na konto Organizatora o numerze mBank 27 1140 2004 0000 3002 7238 6644 z podaniem imienia i nazwiska oraz tytułu wydarzenia
- przelew elektroniczny w systemie przelewy24.pl. W tym przypadku płatności obsługuje Dialcom24 Sp. z o.o. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164 oraz PAYPRO S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP 779-236-98-87, REGON 301345068.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie systemu przelewy24.pl oraz działania Dialcom24 Sp. z o.o.
- Na prośbę Klienta, Organizator może wystawić Klientowi fakturę VAT. Faktura może być wystawiona wyłącznie na tę osobę lub firmę, która dokonała zakupu biletów.
- Klient wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną, na wskazany adres mailowy.
- Faktura zostanie wystawiona i wysłana Klientowi w terminie 7 dni od daty zakupu. Za datę zakupu przyjmuje się datę zaksięgowania się płatności na koncie Organizatora.
- W przypadku jakichkolwiek problemów z zakupem biletów Organizator prosi o kontakt pod numerem tel. 501 805 464 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00) lub mailowo na adres zapisy@euphonia.pl.
§ 4
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące zakupu biletów i działania strony www.euphonia.pl można składać pod adresem kontakt@euphonia.pl.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, adres mailowy do korespondencji oraz uzasadnienie reklamacji.
- Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania (za wyjątkiem reklamacji z tytułu rękojmi, które są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni). Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana do Klienta na wskazany adres mailowy.
- Brak rozpatrzenia reklamacji we wskazanym w ust. 3 terminie, nie oznacza jej uznania przez Usługodawcę za wyjątkiem sytuacji reklamacji z tytułu rękojmi.
- Po uzyskaniu odpowiedzi na reklamację, Klient w terminie 7 dni od jej otrzymania, zobowiązany jest do wskazania, czy akceptuje rozwiązanie zaproponowane przez Organizatora.
- Po upływie tego terminu i braku odpowiedzi Klienta, uznaje się, że rozwiązanie zostało przez niego zaakceptowane.
§ 5
Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Euphonia Instytut Rozwoju Osobistego Jolanta Toporowicz, ul. Ludwika Pugeta 5/4, 51-628 Wrocław, NIP 898-10-24-724, REGON: 930392684.
- Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z rezerwacją lub zakupem usługi szkoleniowej poprzez stronę www.euphonia.pl, będą przetwarzane w następujących celach: realizacji usługi szkoleniowej, dochodzenia ewentualnych roszczeń (w tym windykacji) i odszkodowań, udzielania odpowiedzi na pisma, spełniania obowiązku prawnego ciążącego na Euphonia Instytut Rozwoju Osobistego Jolanta Toporowicz.
- Jeżeli Klient wyrazi zgodę, podane dane osobowe, mogą być również wykorzystywane w celu realizacji działań promocyjnych prowadzonych przez Euphonia Instytut Rozwoju Osobistego Jolanta Toporowicz.
- Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów jest: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonania rezerwacji i zakupu biletu.
- Dane osobowe będą mogły być przekazane wyłącznie podmiotom współorganizującym dane wydarzenie.
- Dane osobowe będą przechowywane przez Instytut Rozwoju Osobistego Euphonia przez okres uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Instytut Rozwoju Osobistego Euphonia do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane z faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego), okres, który jest niezbędny do obrony interesów Instytut Rozwoju Osobistego Euphonia lub do czasu cofnięcia zgody, jeśli jest ona podstawą przetwarzania.
§ 6
Zgoda na wykorzystanie wizerunku oraz jego przetwarzanie
1. Udzielam zgody Euphonia Instytut Rozwoju Osobistego Jolanta Toporowicz z siedzibą we Wrocławiu na dysponowanie materiałami z moim udziałem, nieodpłatnego, nieodwołalnego prawa do wykorzystywania zdjęć, i materiałów filmowych, na których utrwalony jest mój wizerunek.
2. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalenie, rozpowszechnianie i powielanie wskazanych materiałów za pośrednictwem dowolnego medium, w ramach realizacji działań promocyjnych i reklamowych związanych ze sprzedażą kursów, treningów, warsztatów i szkoleń prowadzonych przez Euphonię.
3. Równocześnie zrzekam się wszelkich praw związanych z kontrolą i zatwierdzeniem każdorazowego wykorzystania zdjęć z wizerunkiem, także przypadku wykorzystania ich w celu łączenia z innymi obrazami za pośrednictwem technik cyfrowych.
4. Wizerunek może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania obrazu, kadrowania i kompozycji, bez obowiązku akceptacji produktu końcowego, lecz nie w formach obraźliwych lub ogólnie uznanych za nieetyczne.
5. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie wizerunku dla potrzeb realizacji działań promocyjnych i reklamowych związanych ze sprzedażą kursów, treningów, warsztatów i szkoleń prowadzonych przez Euphonię zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz zgodnie z poniższą klauzulą informacyjną.
6. Oświadczam, że jestem nieograniczony(-a) w zdolności do czynności prawnych.
§ 7
Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia go na stronie internetowej www.euphonia.pl.
- Treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.euphonia.pl.
- Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Organizator zobowiązuje się do umieszczenia informacji o tym fakcie na stronie internetowej, z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Klient akceptuje taką formę powiadomienia o zmianach.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa.
- Klient ma możliwość odczytania, odtwarzania i utrwalenia treści regulaminu w każdej chwili i w każdy możliwy sposób.
- W razie uznania nieważności któregokolwiek z postanowień niniejszego regulaminy, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i obowiązują Organizatora i Klienta.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z realizacji usług jest prawo polskie.
- ZAŁĄCZNIK NR 1 – Formularz odstąpienia od umowy
- ZAŁĄCZNIK NR 2 – Oświadczenie klienta w przypadku zakupu na mniej niż 14 dni przed terminem